follow sini

<: Kita Ada Kawan Yang Tak Sombong Macam Awak-2 Semua :>

Hye korank :> sehad ?? aku ade cerita nieh . . nak dengar . . cepat jerh telinga korank kan :3
okeoke . . aku ade kenal ngn seorang kawan nieh nme dye EYZAH . . korank kenal tak ?? tak kenal ??
jup aku tnjuk kan gmbar die . . jgn terkejut yee tgk muke dye . . okee . . tgk bawah . .

                                                                                                   
                                                     
oke , dha habis dha gmbar dye ^_^ , harap korank sukee :D korank suke pic yg mne ?? aku suke lagi pic yg last tuhh :D , jgn ikodd aku lak :P

cute kan EYZAH nieh ?? aku suke kwan ngn dye . . walaupun care dress-up dy lawa dan mcm budak hot ..
dye ta sombong dengan aku ^_^ . . dy friendly kalau korank nak tahu . . . . banyak lagi gmbar dye . . tapi . . aku suke tgk gmbar yg kat atas-2 niehh ..  kalau aku bosan . aku curi-2 tgk picture dye  . . tadi dye ade letak nme aku kat blog dy . . thanx EYZAH :D , then giliran aku lak nak letak PICTURE dye . . biar lawa siket blog aku ade picture dye :) . .  korank tak suke ?? pegi mampos lahh ~ . . aku bukan main ambik jerk pic dye en sumbat kat blog aku , tp aku dah mntak izin , tak mcm SEORANG budak tuhh , main letk jerh picture eyzah kat album dye . . kau terase ?? aku ta suroh terase poun :P . . kayy lha , sampai sini jerh kite boleh cerita pasal awk EYZAH :> . next time kite cerite lagi pasal awak kayy :D . .

:> thanx kerane sudi membace tentang kawan kite niehh , korank tak sukee ?? kesah pulak aku ?? kalau tak
    suke , pegy mampos jaoh-2 . . semak kat blog aku niehh . . bagi yg sukee . .  aku hargai okee :D . bubye ~
like like dan like :]

No comments:

Post a Comment