follow sini

Lambat lagi erk nak buka sekolah ??

Okehh , aku nak tanye korang niehh .. Lambat lagi ek nak buka sekolah ? hmm , baru jea cuti dah rase nak buka sekola .. Bukan ape , aku niehh rindu sngat kat kawan-2 sekolah , lagi poun bosan duduk rumah .. Kat sekolah lagi best :D .. Hmm , ckap pasal sekolah .. rase nak nangis ohh .. bukan ape , aku tahu tahun depan smue brpisah .. ade naik kelas , ade turun kelas & ade yang stay :/ Tapi aku nak stay , tanak turun tanak naik .. hihi .. dah selesa lahh dudk kat kelas INTELEK :D .. Rindu nak menggila dengan budak classmate aku , rindu nak kenakan cikgu-2 .. en rindu nak intai-2 si dia :) .. wihiii .. Sumpahh rindu semuee tuhh >.<  
Tapi aku jugak excited  nak masuk FORM-2 .. Sbab nak jadik seniour :) .. wuhuuu ! hmm , nnt dah tak dpat nak intai-2 si die :/ dye dah skolah pg .. FORM-3 lahh katekan .. Huh ! habes kau kena menentang PMR :P
hihi , jahat lak aku <-- .. Nanti dah tak dpat nak mngintai kau .. gerenti aku rindu nak buat smue tuhh weyy ,
Dalam kelas aku duduk belakang skali .. aku lahh paling yg tak habis-2 usha kat luar kelas .. smpai ckgu-2 smue dah tegur & marah aku :) .. Aku ingat lagi -..- .. Sape pulak aku nak intai nanti .. bngunan form-2 klau intai luar , nmpak POKOK & BANGUNAN-2 kat tepi jlan smue tuhh .. Bukan dpat usha budak-2 hensem .. wihii .. aku niehh mmang gatal sikett >.< .. Okeh aku dah puas merapu .. aku merapu sbab aku bosan niehh 
NANTI AKU AKAN MERINDUI NAK INTAI-2 KAU CAPITAL A !!

like like dan like :]

No comments:

Post a Comment