follow sini

Rindu nak update post --> Tkde tajuk poun .. Bce jea la cite mrapu aku nie .

Heyy korang , aku tahu korang rindu aku kan ? okeh , aku perasan :3 .. hmm , sbenarnye aku agak bosan skrang niehh .. so , tergerak hati aku nak update blog smue :) .. Sejak kbelakangn niehh .. aku ade perasan something .. ttang bestie aku sorang niehh .. perangai dye mcam dah lain .. tuhh yang aku perasan .. dye mcam ade sorokkan something dari aku .. aku dah malas nak fkir smue niehh .. buat pening kepale .. lntak die lahh nak wat pape poun .. Tapi hati aku kate , suruh putus trus mmbe ngn dye .. dye tuhh dah mcam tak layak jadi mmbe aku .. dye bnyak melepas .. agaknye die tak puas hati dengan aku sbab .. aku kan tak habis-2 update STATUS .. so , dye agak cmburu kodd .. aku rase lahh .. bnde kecik poun nak jealous kea wehh ? please jadi mtang sikedd perngai kau ! Tapi kan , semakin aku dekat dengan die .. hati aku rase mcam resah .. kdang-2 jugak tgan aku niehh mcam nak lekat jea kat pipi dye .. aku tak tahu ape yang dye lakukan .. Aku rase die mcam tikam aku dari belakang .. tapi aku tak tahu ape dye buad blkang aku :/ . Fed-up lahh klau dpat mmbe mcam niehh .. jenis nak benci mmbenci .. Aku tak tahu lahh ape yang dye tak puas hati sngat ngn aku ! Dah lahh , aku harap tahun depan .. kite tak sama kelas & kite tak yah rpat dah .. Tuhh jea yang aku nak .. Sorry cos aku tukar LINK blog aku & tak gtao kau .. sbab aku rase tak perlu kodd nak kasi tahu kau .. Hati aku mmang berat nak bagi kau bace smue yang aku update dlam blog niehh .. Soryy kwan :D .. kayy lahh .. aku dah puas meluahkan segala-2 yang ade dlam hati aku niehh .. Aku tahu mmbe aku yang niehh xkan terasa .. sbab .. aku tkkn bg dye bace slagi aku blom brsedie nak bg dye bace smue niehh .. sekali lagi .. MAAF YEA KAWAN :D
like like dan like :]

No comments:

Post a Comment