follow sini

First Day Sekolah Yang Membosankan :'/

Oke korang , dah lama aku tak update kan ? hmm , now aku nak cerita pasal hari pertama sekolah , hmm , first day sekolah dah bosann , aku ingat kelas aku tahun niehh budak-2 thun lepas ramai yg stay .. tp tidakk ..memang bosan lahh kalau camnie , budak-budak kelas aku thun lepas ramai yang sprting .. budak-2 kelas aku tahun niehh , semua muka blurr + nerd -,-' .. eeeeeeuuuuuwwwww .. geli douh aku tengok .. heee ! lebih baik aku turun jujur jea .. aku tengok budak-budak kelas J semua sporting-2 .. budak camtuu lha aku nak .. serious ahh polak gila dapat kelas niehh , kbnyakan cikgu disiplin yg mngajar kelas aku , pantekkk ! memang bosan lha citee dea .. mne tk nye , muka cikgu dsiplin smua muka ketat-2 , payah taou nak tengok cikgu dsiplin snyum / gelak .. hmm , tapi ape boleh buad .. kena jugak duduk dalam kelas yang mcam NERAKA niehh , selagi aku cite pasal niehh , selagi tuu aku rasa sakit hati + nak menangis .. aku serious niehh wehh :'/ .. k lha aku end the story with ASSALAMUALAIKUM :')
like like dan like :]

No comments:

Post a Comment