follow sini

Macam tuu jea aku kena tipu dengan lelaki :'/

Aku ada cerita yang tak berapa sedih niehh .. Hmm , haritu aku tetiba teringat dekat someone yang aku pena minat sampai lah sekarang .. then aku terfikir yang aku teringin gila ahh nak num dea .. aku mntak laa kat mmbe aku yang rapat dengan dea , then dea pun bagi . saat tuu aku rasa happy sangat .. lepas dha dapad num dea , aku terus kacau .. kacau-2 , aku mnyamar nama aku semua .. tetiba dea tanya .. bukan yantie kea .. aku dah terkejut , berdebar semua ada .. aku smbung text ngn dea en ckap yg niehh bukan _____ tapiiiiiiii .. aku sent cmtu kat dea .. aku tnggu dea reply text , tk reply-2 pun .. then ada num 016 bla bla bla call aku .. aku angkat .. dalam tak sangka yang call aku adelah mamat tuu .. time tenga cakap ngn dea , aku tersenyum jea .. cakap-2 ngn dea .. aku mngaku yang aku niehh yantie .. lepas dha nak habes ckap tuu , dea ajk share topap , time tuu kredit aku mmang tengah banyak laa .. aku terus share ngn dea . aku ajak text then dea ckap lain kali laa . ya allah masa tuu , betapa terasanya diri aku .. penat-2 aku share ngn dea , bole plak dea tak layan aku .. time tuu aku dah mula malas nak share topap ngn dea lagi .. timee tuu laa .. lepas tu malam tadi , aku text dea , then dea ckap takde kredit , aku call dea .. tnya semua-2 .. tenga ckap-2 tuu , smpat lgy dy mncelah ajak share lg topap ngn dea .. entah cmne masa tuu aku rasa noob , terus share ngn dea .. konon aku dha mlas nak share ngn dea .. share-2 , dea tak text pun dengan aku .. masa tuuu aku fikir yang dea niehh memang suka kikis kredit orang , time dea mntk , cakap lembut jea .. kononnya nak bg aku cair , tapi mmang aku dah cair dengan dea mntk share topap tuu :'/ .. Malam tadi semua dha berakhir .. aku buat keputusan yang tanak kacau dea dha , harap-2 bole laa .. aku niehh jenis payah nak lupakan lelaki yang aku terlalu minat >.< .. Aku rasa sedih gilaaaa .. Kalau laa bole undur balik semua yg kat atas tu , memang gembira laa aku . aku dha tak dapat nak menahan sebakk .. tak sedih bg korang ? tp sedih bagi aku ... k laa wea , lain kali aku post lagi yea . Bye :'D
like like dan like :]

No comments:

Post a Comment